Pogosta vprašanja

 Splošna vprašanja
1. Izgubil/a sem svoje geslo. Kaj lahko storim?

Gesla v spletni trgovini vsezamojavto.si so kodirana in niti administrator nima dostopa do gesel. Če ste pozabili svoje geslo obiščite stran za izgubljeno geslo. Vnesite elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji v trgovini vsezamojavto.si in poslano vam bo novo geslo za dostop do strani. Predlagamo, da po tem v svojem profilu spremenite geslo.


2. Kako lahko stopim v kontakt z vami?

V kontakt z nami lahko stopite na več načinov, odvisno od predmeta vašega sporočila. Za splošna vprašanja in poizvedovanja o naročilu kliknite na gumb Kontaktirajte nas v zgornjem desnem kotu spletnih strani. Odpre se vam stran kjer lahko vnesete vaše sporočilo. Za poizvedovanja o izdelkih pa uporabite namenske obrazce, ki so na naših spletnih straneh v rubriki Povpraševanja. Za poizvedovanje o naših artiklih uporabite obrazec za avto dele, gume in olja. Za povpraševanje po najugodnejših servisih uporabite obrazec Najugodnejši servis. Za informacije o financiranju pa uporabite obrazec Poizvedba za financiranje avtomobila.Izpolnite obrazec in v najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.


3. Nimam elektronskega naslova. Ali lahko kljub temu opravim nakup v spletni trgovini vsezamojavto.si?

Če nimate elektronskega naslova lahko kljub temu opravite nakup preko telefona. Pokličite nas na telefonsko številko 041 661 071 in tako boste lahko opravili nakup.

Vseeno pa priporočamo, da si kreirate elektronski naslov, lahko tudi pri kakšnem brezplačnem ponudniku kot je GoogleYahoo! ali kateremu izmed drugih ponudnikov. Nakupovanje boste lažje opravili preko spletnih strani kot po telefonu.


4. Imam komentar izdelka, ki je v ponudbi v trgovini vsezamojavto.si. Ali lahko kje napišem komentar?

Seveda lahko napišete komentar. Veseli smo povratnih informacij od naših strank. Na predstavitveni strani izdelka je sekcija "Mnenja in ocene". Tu lahko oddate svoj komentar k določenemu artiklu v naši ponudbi.


 Nakupovanje v spletni trgovini vsezamojavto.si
5. Kako lahko naročim izdelek v spletni trgovini Vsezamojavto.si?

Naročilo lahko oddate na sledeče načine:

  • - preko obrazca za naročanje na spletni strani
  • - lahko nas pokličete na telefonsko številko 041 661 071 (Ponedeljek - Petek: 09:00 - 17:00)
  • - lahko nam pošljete email na naslov prodaja@vsezamojavto.si


6. Kakšne so možnosti plačila?

Naročeno blago lahko plačate z gotovino kurirju dostavne službe ali s plačilom po predračunu. Plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami trenutno ni možno.


7. Ali lahko reklamiram ali vrnem naročeno blago?

Seveda, nepoškodovano in nerabljeno blago nam lahko vrnete kadarkoli v 14-ih dneh po nakupu.


8. Ali so izdelki v tej prodaji originalni in ne ponarejeni?

Vse blago v naši ponudbi kupujemo pri uradnih in preverjenih distributerjih in zastopnikih, prav tako so plačani vsi davki in morebitne okoljske dajatve. Prodajamo samo originalne tekočine in motorna olja.


9. Imate blago na zalogi?

Vse blago iz našega prodajnega programa dnevno dostavljajo naši dobavitelji, v primeru, da je kakšen produkt kratkotrajno razprodan, pa ga nemudoma naročimo.


10. Zanimam se za blago, vendar ga nisem našel na spletni strani?

Kontaktirajte nas in z veseljem bomo preverili, ali vam lahko izdelek, ki ga sicer nimamo v ponudbi oz. na spletni strani tudi dobavimo oz. naročimo.


 Dostava naročenih artiklov
11. Kakšni so stroški dostave?

Stroški dostave za Slovenijo so enotni in znašajo 5,00€. Dostavo blaga opravlja dostavna služba GLS in Pošta Slovenije. Popust na stroške dostave se obračuna na predračunu.


12. Pri izbiri dostave je opcija vsezamojavto.si. Kdaj lahko izberem to opcijo?
Opcijo dostave: vsezamojavto lahko izberete samo kadar je vaš naslov za dostavo v Ljubljani in okolici. V širši okolici glavnega mesta lahko dostavimo naročene pakete. Razvoz se izvaja dnevno ali na dva dni, vzemite v zakup, da je včasih potrebno kakšen dan počakati na dostavo. Vedno je mogoče izbrati tudi prevzem na naši lokaciji, kar lahko vpišete pod opombe pri naročilu, vendar je potrebno prevzem predhodno dogovoriti z nami ob dogovorjeni uri in dnevu.
 Osebni podatki
13. Kdo ima dostop do mojih osebnih podatkov?

V naši spletni trgovini zelo resno jemljemo varovanje osebnih podatkov. Do vaših osebnih podatkov ima dostop samo administrator trgovine vsezamojavto.si. Osebnih podatkov nikoli ne izdajamo tretji osebi, razen v primerih, ki so zakonsko določeni.

Več o varovanju osebnih podatkov si lahko preberete na strani Varovanje osebnih podatkov.


14. Ali spletna trgovina vsezamojavto.si uporablja piškotke?

Da, spletna trgovina vsezamojavto.si uporablja piškotke. S pomočjo teh majhnih datotek, ki se generirajo na vašem računalniku lahko izboljšamo uporabniško izkušnjo. V te datoteke se ne zapisujejo nobeni osebni podatki. So samo v pomoč za delovanje sistema.

Več o piškotkih si lahko preberete na strani o Varovanju podatkov.


 Storitve
15. Kaj pomeni, da mi pomagate pri financiranju avtomobila?

Če želite hitro in učinkovito prihraniti za nakup avtomobila ali druge večje nakupe, morate uporabiti širši pogled, kot samo najem kredita, bančnega limita ali leasinga. Vse te oblike povečajo vaše mesečne stroške. S posebnim pristopom vam naši strokovnjaki pomagajo na nazoren in preprost način zniževati mesečne stroške ter tako ustvariti potreben ostanek dohodka za nov nakup. Izpolnite obrazec za povpraševanje.


16. Kaj pomeni povpraševanje za najugodnejši servis?

Če želite pridobiti popust pri servisiranju svohega avtomobila se prijavite za sodelovanje v tržni raziskavi, saj bodo vaši podatki posebno dragoceni za izvajalca. Tako pomembni bodo, da vam bodo pripravljeni priznati popust pri naslednjem servisu. Prijavite se...